Magyar tudományos akadémia

Miskolci területi bizottsága

A turizmusmarketing elmélet és gyakorlat szakmai találkozója

Miskolci Egyetem

 

A TURIZMUSMARKETING ELMÉLET ÉS GYAKORLAT
SZAKMAI TALÁLKOZÓJA

Időpont: 2016. március 31. 9:00

Helyszín: Miskolci Egyetem, I. előadó


Program:
9 - órától Érkezés, regisztráció
10.00
Megnyitó
Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann, a Gazdaságtudományi Kar dékánja
Köszöntő
Bárdos István, „Menjünk világgá…” Utazási Kiállítás Miskolc igazgatója
10.10
Siker és hatékonyságelvárások a turizmusmarketingben – trendek és teendők
Prof. Dr. Piskóti István, Marketing Intézet igazgatója
10.45
Turizmusmarketing élesben: Bemutatkozik az ANTOR – a Magyarországi Idegenforgalmi
Külképviseletek Szövetsége, tagok: Ciprus, Horvátország, Szlovákia
Dipl. Ing. Soňa Jelínková, képviseletvezető, Szlovák Idegenforgalmi Hivatal
11.45
Minőségbiztosítás a desztináció-menedzsmentben – a Miskolci Mosoly Program
Nagy Júlia, MIDMAR Nonprofit Kft ügyvezetője, TDM Miskolc
Nagy Katalin, Marketing Intézet
12.10 Ebédszünet – közben: TOTÓ és ajándéksorsolás az ANTOR szervezésében
13.10
Inter-regionális turizmusfejlesztés a a Zemplén desztinációban
Szvitankó Tamás, elnök, Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület
Dr. Dankó László, Marketing Intézet, tanszékvezető
13.35
A borok eredetvédelme
Dr. Bene Zsuzsanna, Tokajbor Bene Pincészet, Bodrogkeresztúr – Marketing Intézet
Demeter Endre, Demetervin Pincészet, Mád
14.00
Tokaj-Hegyalja Piac, mint a helyi termékek bemutatását célzó turisztikai különlegesség
Somogyi Krisztina, Helia-D Herba Kastély Gyógynövény- és Szépségközpont vezetője, Hegyalja Piac
főszervezője
Dr. Szakál Zoltán, Marketing Intézet
14.25
Vendégelégedettség mérés az elméletben és gyakorlatban
Oravecz Gergely, Hotel Aurora igazgatója
Dr. Nagy Szabolcs, Marketing Intézet, tanszékvezető
14.50
Átalakuló fogyasztói szokások az e-turizmusban – a Szallas.hu sikere
Dabasi-Halász Anna, Szallas.hu értékesítési menedzser
Dr. Hajdú Noémi, Marketing Intézet
15.15 A rendezvény zárása