Kedvező élettani hatású alapvető élelmiszerek kifejlesztése és piacra vezetése a Smart Food (Okos Élelmiszer) című vállalati K+F+I program keretében
A Smart Food (Okos Élelmiszer) K + F + I vállalati program keretében olyan alapvető élelmiszer-brandek jöttek létre, amelynek tagjai jól körülírható, különböző élettani és/vagy egészségügyi előnyre igényt tartó fogyasztói csoportokat céloznak meg. Az élettani-egészségügyi előnyök nagy többségét a cégcsoport igényes tudományos elrendezésű, humánklinikai vizsgálatokkal igazolta. A K+F+I program során hazai és nemzetközi szabadalmi bejelentések születtek, számos know-how került rögzítésre, sor került a brandekkel kapcsolatos iparjogi eljárásokra, átfogó piackutatásokra, illetve speciális európai uniós eljárásokra (Novel Food - Új Élelmiszer eljárás) is. Az első brand - a Vitajó- első termékeinek a piacra vezetése bő egy éve zajlik, amit a következő időszakban folyamatosan a többi brand piacra lépése követ majd. A többek között vitamin- és ásványianyag-pótlást nyújtó, gyakori funkcionális emésztési diszkomfortokat (IBS, funkcionális diszpepszia) csökkentő/megszüntető, vagy szívkoszorúér-megbetegedések kialakulásának a kockázatát csökkentő brandek népegészségügyi hatásai vitathatatlanok.